Rakas päiväkirja. Tänään oli huono päivä. Erittäin huono päivä.

Datailin aamulla kun oli koulua vasta kymmeneltä. Hoksasin 9:20, että bussi lähtee 20 minuutin päästä ja mulla oli just ja just vaatteet päällä ;_; Ku juoksin sitten sinne pysäkille, olinki liian ajoissa ja ihan hikisenä. Lisäks siihen pysäkille paisto suoraan aurinko.

Mulla oli kamalan huono olo koko ajan, koska insuliinipumppu ei toiminut kunnolla.

Meidän luokalla on 32 oppilasta, joten kaikilla tunneilla ollaan kahdessa ryhmässä. Ainoat kolme joiden kanssa tulen ujouteni takia toimeen, ovat M, P ja K. Kaikki eri ryhmässä kuin minä. Ryhmässäni ainoa, jonka kanssa osaan tehdä muutakin kuin istua, oli K (ei tuo ylärivillä oleva K) jonka kanssa masennun. Hänen puhetyylinsä on jotenkin lapsellinen ja masentunut. Hänen seurassaan alan yli-intoilemaan ja ääni nousee kimitykseksi, ja kaikki muut (luultavasti) kattovat että mikä hemmetin lehmä toi on?

Koulun jälkeen kuljin P:n ja T:n kanssa bussipysäkille. Oon saanut erittäin vahvan käsityksen, ettei T pidä minusta yhtään. Ei edes prosentin vertaa. Yritin jutella P:n kanssa, mutta miten ihminen voi olla näin ujo? Olin ihan hiljaa. Kun liikennevalot oli vaihtumassa punaseksi, P ja T rupesi juoksemaan, ja mä juoksin tietty perässä. Bussipysäkillä en kertakaikkiaan jaksanut enää roikkua kun en ollut sanonut sanaakaan koko matkan aikana, ja menin istumaan. Kun bussi tuli juttelin J:n kanssa. Hän on vanhalta luokaltani. Bussi oli melkein täynnä. Siinä aika edessä oli kolme paikkaa, johon P, T ja J menivät. Kysyin että mahdunko mä johonkin tähän, ja T vaan tokaisi, että 'ei mahu'. Kävelin sitten sinne bussin perälle ja tiputin bussikortin lattialle (siis vahingossa) josta yksi nainen joutui minua huomauttamaan.

Pukinmäen kohalla ex-(paras-)luokkalaiseni A tuli muutaman uuden luokkalaisensa kanssa samaan bussiin. Hymyilin ja tervehdin, ja A nauroi ja huohotti kaverilleen ja meni ohi. Vaikka minä (ainakin yritän :''D) ymmärrän että A on nyt mieluummin muiden uusien luokkalaistensa kanssa, se tuntu pahalta. Viiks. (Ja tässä vaiheessa minä tietenkin vaivuin itsesääliin >__<) Puolivälissä matkaa (kun vieressäni istuva oli lähtenyt) A tuli istumaan viereeni ja yksi hänen luokkalaisistaan toiselle puolelle sitä käytävää joka menee bussin keskellä. Hän (kuulosti ihan juopuneelta, mutta tiedän että koulussa ei juoda..) kyseli vähän mitä kuuluu ja kertoi ystävänsä nimen olevan H, ja minä tietenkin vastasin masentuneella ja 'turha puhua mulle kuolen kuitenkin huomenna' -äänellä, vaikka olisin halunnut olla iloinen.