Jjoo. (ei, sosiaalinen elämäni ei ole parantunut edellisiin kirjoituksiin nähden -___-).
Tällä hetkellä ongelma on M. Koko luokka pyörii M:n ympärillä. (Ainakin tuntuu siltä :'> ) Yhessä vaiheessa olin M:n kanssa hyvä kaveri, ja kävin hänen kanssaan Sellossa ja muuta. Mutta äh. M:n luona on nykyään niin hankala olla. En osaa sanoa mitään. Moikkaukset, ja hiljasta. M kääntyy A:n puoleen (mainittu edellisessä kirjoituksessa) ja keskustelu luistaa. Minä katselen ja hymyilen välillä. Tai sanon 'nii-i'. Jes.

(Yritin terveystiedon tunnilla jutella hänen kanssaan, mutta ensinnäkään en saanut häntä kääntymään minuun päin. Tai sain, mutta en sitten osannut sanoa mitään. Tai osasin, mutta vain angstausta. 'mua nukuttaa ihan hirveesti' 'mä en osaa mitään' (mahtaa kuulostaa mielenkiintoiselta?))

Ja hokkkkksasin bussissa yhden jutun, mun mielentilat menee aika alakanttiin päivän myötä. Kouluun tulen ihan suht-ilosena, tapaan M:n, menen paniikkiin (kun en osaa keskustella) ja petyn itseeni. Lillun itsesäälissä. Ilostun vähäksi aikaa. Masennun.
Joo, kaikkia kiinnostaa.